Peons per a treballs forestals i de jardineria

Oficials per a treballs forestals i de jardineria

Funcions:

Responsable d'una brigada de treballs forestals i jardineria.
Supervisió i execució de treballs.
Horari: a convenir. Es necessita disponibilitat.

Requisits

Persona dinàmica, amb bon tracte i capacitat per liderar una brigada de persones amb diferents graus de discapacitat.

Formació mínima: FPII de jardineria o espais naturals amb títols d'aplicador de productes fitosanitaris i de prevenció de riscos laborals.

Carnet de conduir i vehicle propi.

Experiència mínima de 2 anys en lloc similar.

INTERESSATS ENVIAR CV:

E-mail: marian@associacioaurora.org
FAX: 977 520 205

Jornada de voluntariat ambiental a la platja Llarga
05/09/2017
Jornada de voluntariat ambiental a la platja Llarga El proper diumenge 24 de setembre l’Associació Aurora i DECATHLON TARRAGONA organitzem una Jornada de Voluntariat Ambiental a la Platja Llarga de Tarragona. Retirarem Carpobrotus edulis d’un tram de dunes i revegetarem alguns punts amb especies autòctones.
EN MARXA LA CAMPANYA "JO SÓC DONANT AMBIENTAL"
22/06/2017
L’Obrador del Tercer Sector Ambiental de Catalunya (o3sac) posa en marxa la campanya "Jo sóc donant ambiental" amb el suport i col•laboració del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, amb l’objectiu d'incentivar les donacions a les entitats ambientals, així com de donar-les a conèixer i millorar el seu reconeixement social.
L'Associació Aurora adquireix una desbrossadora amb l'ajut de la Fundación Once
15/06/2017
L'Associació Aurora adquireix una desbrossadora amb l'ajut de la Fundación Once L’Associació Aurora, que integra social i laboralment persones en risc d’exclusió social, ha adquirit una desbrossadora de martells amb l’ajut que ha rebut de Fundación Once, en el marc de la seva convocatòria de projectes , i també amb la inversió de fons propis de l’entitat.