Peons per a treballs forestals i de jardineria

Oficials per a treballs forestals i de jardineria

Funcions:

Responsable d'una brigada de treballs forestals i jardineria.
Supervisió i execució de treballs.
Horari: a convenir. Es necessita disponibilitat.

Requisits

Persona dinàmica, amb bon tracte i capacitat per liderar una brigada de persones amb diferents graus de discapacitat.

Formació mínima: FPII de jardineria o espais naturals amb títols d'aplicador de productes fitosanitaris i de prevenció de riscos laborals.

Carnet de conduir i vehicle propi.

Experiència mínima de 2 anys en lloc similar.

INTERESSATS ENVIAR CV:

E-mail: marian@associacioaurora.org
FAX: 977 520 205

XERRADA SUSPESA
21/11/2017
Per motius personals la doctora Pilar Casaus no podrà impartir la xerrada “Los cuidados en salud mental”, que s’havia de celebrar aquesta tarda a la sala cultural del Corte Inglés a Tarragona. Properament us anunciarem una nova data per aquesta activitat. Disculpeu les molèsties.
Xerrada: "Los cuidados en salud mental"
10/11/2017
Xerrada: "Los cuidados en salud mental" En el marc de la celebració dels 30 Anys de l’Associació Aurora, el proper dimarts 21 de novembre, a les 19h, organitzem una xerrada a càrrec de la Doctora Pilar Casaus sota el títol “Los cuidados en salud mental”, a la sala cultural del Corte Inglés a Tarragona.
27/09/2017
L'Associació Aurora adquireix tres desbrossadores amb un ajut de l'Obra Social "la Caixa" L’Associació Aurora, que integra social i laboralment persones amb discapacitat mental, ha adquirit tres desbrossadores noves amb l’ajut que ha rebut de l’Obra Social “la Caixa”, en el marc de la seva convocatòria de projectes.