Col.labora

Fes-te'n soci!

Ser soci significa col·laborar i participar de forma activa en la defensa dels drets del nostre col·lectiu.

A canvi d'una petita aportació econòmica periòdica, rebràs els serveis i la informació necessària per a la família i per a la persona amb problemes de salut mental. Només cal que et posis en contacte amb nosaltres en el e-mail marian@associacioaurora.org o per telèfon al 977 520 205.

Fer una donació

Les teves aportacions ens ajuden en el finançament de les activitats, serveis, accions i projectes que duem a terme. Per col·laborar amb nosaltres, pots escriure'ns un e-mail a administracio@associacioaurora.org correu electrònic o ens pots trucar al 977 520 205.

Fes-te'n voluntari !

T'oferim la possibilitat de fer activitats cíviques i solidàries en el marc de la nostra entitat.

Els àmbits d'actuació són els següents:

• Activitats de consciènciació sobre les malalties mentals (col.laboració en actes del Dia Mundial de la Salut Mental, xerrades, etc.).
  • Participació en activitats de caire cívic i solidari (Marató de TV3, jornades solidàries, etc.).
  • Activitats de caràcter mediambiental (plantades populars d'arbres organitzades per l'associació, jornada Fem dissabte! de neteja de rius, etc.). Per fer-te voluntari, pots escriure'ns un e-mail a marian@associacioaurora.org o ens pots trucar al 977 520 205.

Jornada de voluntariat ambiental a la platja Llarga
05/09/2017
Jornada de voluntariat ambiental a la platja Llarga El proper diumenge 24 de setembre l’Associació Aurora i DECATHLON TARRAGONA organitzem una Jornada de Voluntariat Ambiental a la Platja Llarga de Tarragona. Retirarem Carpobrotus edulis d’un tram de dunes i revegetarem alguns punts amb especies autòctones.
EN MARXA LA CAMPANYA "JO SÓC DONANT AMBIENTAL"
22/06/2017
L’Obrador del Tercer Sector Ambiental de Catalunya (o3sac) posa en marxa la campanya "Jo sóc donant ambiental" amb el suport i col•laboració del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, amb l’objectiu d'incentivar les donacions a les entitats ambientals, així com de donar-les a conèixer i millorar el seu reconeixement social.
L'Associació Aurora adquireix una desbrossadora amb l'ajut de la Fundación Once
15/06/2017
L'Associació Aurora adquireix una desbrossadora amb l'ajut de la Fundación Once L’Associació Aurora, que integra social i laboralment persones en risc d’exclusió social, ha adquirit una desbrossadora de martells amb l’ajut que ha rebut de Fundación Once, en el marc de la seva convocatòria de projectes , i també amb la inversió de fons propis de l’entitat.