Col.labora

Fes-te'n soci!

Ser soci significa col·laborar i participar de forma activa en la defensa dels drets del nostre col·lectiu.

A canvi d'una petita aportació econòmica periòdica, rebràs els serveis i la informació necessària per a la família i per a la persona amb problemes de salut mental. Només cal que et posis en contacte amb nosaltres en el e-mail marian@associacioaurora.org o per telèfon al 977 520 205.

Fer una donació

Les teves aportacions ens ajuden en el finançament de les activitats, serveis, accions i projectes que duem a terme. Per col·laborar amb nosaltres, pots escriure'ns un e-mail a administracio@associacioaurora.org correu electrònic o ens pots trucar al 977 520 205.

Fes-te'n voluntari !

T'oferim la possibilitat de fer activitats cíviques i solidàries en el marc de la nostra entitat.

Els àmbits d'actuació són els següents:

• Activitats de consciènciació sobre les malalties mentals (col.laboració en actes del Dia Mundial de la Salut Mental, xerrades, etc.).
  • Participació en activitats de caire cívic i solidari (Marató de TV3, jornades solidàries, etc.).
  • Activitats de caràcter mediambiental (plantades populars d'arbres organitzades per l'associació, jornada Fem dissabte! de neteja de rius, etc.). Per fer-te voluntari, pots escriure'ns un e-mail a marian@associacioaurora.org o ens pots trucar al 977 520 205.

XERRADA SUSPESA
21/11/2017
Per motius personals la doctora Pilar Casaus no podrà impartir la xerrada “Los cuidados en salud mental”, que s’havia de celebrar aquesta tarda a la sala cultural del Corte Inglés a Tarragona. Properament us anunciarem una nova data per aquesta activitat. Disculpeu les molèsties.
Xerrada: "Los cuidados en salud mental"
10/11/2017
Xerrada: "Los cuidados en salud mental" En el marc de la celebració dels 30 Anys de l’Associació Aurora, el proper dimarts 21 de novembre, a les 19h, organitzem una xerrada a càrrec de la Doctora Pilar Casaus sota el títol “Los cuidados en salud mental”, a la sala cultural del Corte Inglés a Tarragona.
27/09/2017
L'Associació Aurora adquireix tres desbrossadores amb un ajut de l'Obra Social "la Caixa" L’Associació Aurora, que integra social i laboralment persones amb discapacitat mental, ha adquirit tres desbrossadores noves amb l’ajut que ha rebut de l’Obra Social “la Caixa”, en el marc de la seva convocatòria de projectes.