Per a les persones afectades de malaltia mental

Per als familiars de persones amb malaltia mental

Atenció i suport a les famílies

Atenció especialitzada adreçada a atendre, informar i orientar a les famílies que tenen al seu càrrec a persones afectades de malaltia mental.

Grup d'Ajuda Mútua (GAM)

Espai de reflexió i de debat destinat a tractar temes relacionats amb la salut mental. Activitat de caràcter mensual.

Activitats socials

Activitats de respir familiar adreçades a sortir del nucli familiar i contactar amb d'altres famílies que tenen una problemàtica similar. En aquest camp es realitzen: visites culturals, excursions, dinars de germanor, celebracions al centre, activitats de voluntariat...

Participació en actes relacionats amb la Salut Mental

Adreçats a promoure entre la ciutadania el coneixement sobre el què són les malalties mentals, el seu tractament i la seva rehabilitació. Les activitats que s'organitzen amb aquesta finalitat són: conferències i taules rodones sobre la malaltia mental i participació en actes de celebració del Dia Mundial de la Salut Mental.

Jornada de voluntariat ambiental a la platja Llarga
05/09/2017
Jornada de voluntariat ambiental a la platja Llarga El proper diumenge 24 de setembre l’Associació Aurora i DECATHLON TARRAGONA organitzem una Jornada de Voluntariat Ambiental a la Platja Llarga de Tarragona. Retirarem Carpobrotus edulis d’un tram de dunes i revegetarem alguns punts amb especies autòctones.
EN MARXA LA CAMPANYA "JO SÓC DONANT AMBIENTAL"
22/06/2017
L’Obrador del Tercer Sector Ambiental de Catalunya (o3sac) posa en marxa la campanya "Jo sóc donant ambiental" amb el suport i col•laboració del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, amb l’objectiu d'incentivar les donacions a les entitats ambientals, així com de donar-les a conèixer i millorar el seu reconeixement social.
L'Associació Aurora adquireix una desbrossadora amb l'ajut de la Fundación Once
15/06/2017
L'Associació Aurora adquireix una desbrossadora amb l'ajut de la Fundación Once L’Associació Aurora, que integra social i laboralment persones en risc d’exclusió social, ha adquirit una desbrossadora de martells amb l’ajut que ha rebut de Fundación Once, en el marc de la seva convocatòria de projectes , i també amb la inversió de fons propis de l’entitat.