Per a les persones afectades de malaltia mental

Per als familiars de persones amb malaltia mental

Atenció i suport a les famílies

Atenció especialitzada adreçada a atendre, informar i orientar a les famílies que tenen al seu càrrec a persones afectades de malaltia mental.

Grup d'Ajuda Mútua (GAM)

Espai de reflexió i de debat destinat a tractar temes relacionats amb la salut mental. Activitat de caràcter mensual.

Activitats socials

Activitats de respir familiar adreçades a sortir del nucli familiar i contactar amb d'altres famílies que tenen una problemàtica similar. En aquest camp es realitzen: visites culturals, excursions, dinars de germanor, celebracions al centre, activitats de voluntariat...

Participació en actes relacionats amb la Salut Mental

Adreçats a promoure entre la ciutadania el coneixement sobre el què són les malalties mentals, el seu tractament i la seva rehabilitació. Les activitats que s'organitzen amb aquesta finalitat són: conferències i taules rodones sobre la malaltia mental i participació en actes de celebració del Dia Mundial de la Salut Mental.

XERRADA SUSPESA
21/11/2017
Per motius personals la doctora Pilar Casaus no podrà impartir la xerrada “Los cuidados en salud mental”, que s’havia de celebrar aquesta tarda a la sala cultural del Corte Inglés a Tarragona. Properament us anunciarem una nova data per aquesta activitat. Disculpeu les molèsties.
Xerrada: "Los cuidados en salud mental"
10/11/2017
Xerrada: "Los cuidados en salud mental" En el marc de la celebració dels 30 Anys de l’Associació Aurora, el proper dimarts 21 de novembre, a les 19h, organitzem una xerrada a càrrec de la Doctora Pilar Casaus sota el títol “Los cuidados en salud mental”, a la sala cultural del Corte Inglés a Tarragona.
27/09/2017
L'Associació Aurora adquireix tres desbrossadores amb un ajut de l'Obra Social "la Caixa" L’Associació Aurora, que integra social i laboralment persones amb discapacitat mental, ha adquirit tres desbrossadores noves amb l’ajut que ha rebut de l’Obra Social “la Caixa”, en el marc de la seva convocatòria de projectes.